Video til Instagram Reels og TikTok helt enkelt

Instagram Reels og TikTok er Fantastisk

Der er ikke mange andre steder, hvor du uden at bruge en krone på at promovere et opslag kan komme ud til 10.000, 100.000 eller måske 1 mio. Mennesker, bare ved at lave den rigtige type video.

Lort på styret eller?

De fleste virksomheder ved, at video er vigtigt. Derfor vil en stor del af dem gerne gøre mere ud af deres Instagram profil, eller måske prøve det kraftfulde medie TikTok af. Måske har du allerede prøvet at lægge et par videoer op – Hvordan gik det? Synes du, du har styr på det? – Eller skal du bruge hjælp?

 

Hvorfor er TikTok og Instagram Reels smart?

På TikTok har jeg flere videoer med over 140.000 views – Jeg har ikke brugt en krone på markedsføring. Jeg har bare lavet den rigtige type video til den rigtige målgruppe. Så nemt er det! For så kommer seerne helt af sig selv. Det samme glæder for Instagram Reels.

Eksempel på en video på tiktok fra 'Jeg Er Ordblind'
100

View på TikTok

100

View på Instagram

En enkel video er en dråbe i havet...

...Men vi skulle gerne lave en tsunami

For at få det maksimale ud af Instagram Reels og TikTok, er det vigtigt, at du udgiver nye videoer ofte. Helst mere end én gang i ugen. Ellers ”glemmer” TikTok og Instagram dig og din profil. Det er derfor vi har lavet vores abonnementsløsning. Her får du op til 8 videoer i måneden, som du kan lægge ud på dine sociale medier – Dét er enkelt.

Hvorfor er Instagram Reels og TikTok på abonnement smart?
- Se videoen -
introduktions-snak

Hvor vi finder ud af, hvilken form for video, der vil passe til din virksomhed – Hvem er målgruppen? – og hvordan viser vi dem, at det er os, de skal handle med.

Planlæg

Nu går vi for alvor i gang med planlægningen. Vi finder idéer til jeres videoer, vi udarbejder, og vi udformer dem, så de passer til TikTok og/eller Instagram.

Optagedagen

Vi kommer ud til jer eller ud til et aftalt sted. Vi har alt udstyr med, og så optager vi alle de planlagte videoer.

Du modtager dine videoer

Når videoerne er filmet og klippet færdig, så får du dem til godkendelse. Er de som de skal være, modtager du hver måned det aftalte antal videoer – Så enkelt er det.

Priser

Hvor mange videoer skal du bruge hver måned?
Pris pr. måned
Pris pr. år
  • 2 hver måned

    2.500 / måned
    • Ny video hver 14 dag Du få tilsendt 2 videoer i starten af hver måned. Du bestemmer selv, hvornår du ligger dem op.
    • Vi optager 1 gange om året Vi finder sammen en dag, hvor vi optager 26 videoer - Det er nok til et helt år. På den måde holdes prisen nede, og du skal ikke sætte flere dage af til at filme.
    • Længden på videoerne er 15 til 60 sek. Man skulle tro, at en lang video altid er bedre. Men faktisk er det lige omvendt. Jo kortere og mere præcis en video er - Jo flere vil typisk se den.

    Uden binding

    4 HVER MÅNED​

    4000 / måned
    • Ny video hver eneste uge Du få tilsendt 4 videoer i starten af hver måned. Du bestemmer selv, hvornår du ligger dem op.
    • Vi optager 2 gange om året Vi finder sammen en dag, hvor vi optager 26 videoer - Det er nok til et halvt år. På den måde holdes prisen nede, og du skal ikke sætte flere dage af til at filme.
    • Længden på videoerne er 15 til 60 sek. Man skulle tro at en lang video altid er bedre. Men faktisk er det lige omvendt. Jo korter og mere præcis en video er. Jo flere vil typisk se den.

    Uden binding

    8 hver måned

    7000 / måned
    • 2 nye videoer hver uge Du få tilsendt 8 videoer i starten af hver måned. Du bestemmer selv hvornår du ligger dem op.
    • Vi optager 4 gange om året En gang i kvartalet mødes vi og optager 26 videoer. Når vi mødes så ofte, har vi større mulighed for, at holde øje med hvilke videoer jeres fans og kunder reagerer på. På den måde kan vi lave flere af den type videoer.
    • Længden på videoerne er 15 til 60 sek. Man skulle tro, at en lang video altid er bedre. Men faktisk er det lige omvendt. Jo kortere og mere præcis en video er - Jo flere vil typisk se den.

    Uden binding

Skræddersyet til dig

Vil du havde flere videoer pr. måned, længer videoerne eller noget helt 3.? Så tag kontakt også lover jeg dig at du få et rigtig godt tilbud

Eksempel fra 'Børne Unge-Uni' / TikTok og Instagram

Det handler om målgruppe og ikke om views.

Det handler om at finde den rigtige målgruppe. Vi er lige begyndt at arbejde med BørneUnge-Uni i Vejle. De laver privatundervisning til børn og unge. De havde brug for at komme ud til nye kunder, så derfor tog vi en snak om hvem deres kunder er. Vi kom frem til at det er: “forældre, der vil hjælpe deres børn” – Derfor producerede vi 26 videoer med råd til forældre om alt fra læsetræning i hjemmet, til hvordan man undgår at lektielæsningen ender i gråd og skænderier ved køkkenbordet.

Mere end 37.200 views

Vi er først lige gået i gang, men allerede nu har 3 af de 5 videoer, de har udgivet, mere end 9000 views på TikTok, og 1 nærmer sig 5000 views på Instagram Reels.

BørneUnge-Uni vil få mange flere views, hvis de lavede danse-videoer og trends. Det er jeg helt sikker på. MEN! Den type videoer ville ikke ramme deres målgruppe – og så ville det være ligegyldigt for virksomheden. Det handler om at få nye kunder – ikke nødvendigvis mange likes eller views.

Her er hvad de selv siger

Vi har arbejdet sammen med Andreas ift vores markedsføring af vores virksomhed, som arbejder med undervisning af ordblinde. Vi vurderede, det var nødvendigt med nye øjne på, hvordan vi blev mere synlige.

Andreas mødte op i vores virkelighed i god tid og observerede. Vi fik en god snak om, hvem vi er, og ikke mindst hvad vi kan. Inden optagelserne fik vi lejlighed til at formulere udsagn til både Instagram og TikTok.

Efterfølgende mødte Andreas op med massevis af udstyr til selve optagelserne. Det foregik efter en lang arbejdsdag, men med Andreas’ gode humør, tålmodighed og professionelle tilgang, fik vi en god oplevelse – med masser af grin og rigtige gode videoer, som virkelig er blevet rost.

De allerbedste anbefalinger fra BørneUnge-UNI